מסע הקשבה לצוותי ניהול

המלחמה אמנם עודנה כאן, ומלאכת איסוף השברים עוד נכונה לנו כעם, ואולי מוקדם להסיק מסקנות ולגבש מחשבות, ובכל זאת אנו מזמינים אותך למסע הקשבה לצוותי ניהול – מסע שיוצא החוצה אבל בעיקר חוזר פנימה אל כל אחד ממשתתפי המסע ומחולל מצע להקשבה ושיח בינינו.

מסע ההקשבה מזמין את מנהיגי החינוך לתנועה פנימה והחוצה: לקולות בחברה הישראלית, לקולות בציונות הדתית ולקולות חדשים-ישנים המתעוררים בכל אחד ואחת מאתנו. המסע כשמו כן הוא, שם דגש על מיומנות ההקשבה, מתוך אמון שהקשבה מצמיחה רגישות לקולות עמוקים ומסייעת בגיבוש תובנות חדשות.

נשמח לראותך עמנו!

 

יום ראשון למסע – מבט-על. מיקום: ירושלים

נפתח את היום בסקירה מגבוה על החברה הישראלית, על תהליכי העומק שרוחשים בה, לפני ובעקבות המלחמה. לאחר מכן ניפגש עם דמויות מגוונות בחברה הישראלית, ובעזרתן נרחיב את אופקי המבט.

נסיים בסיור במגדל דוד, שיעניק לנו מבט על הסיפור היהודי שהוא כבן אלפיים ובכל יום חדש.

 

יום שני למסע – הנהגה בעת משבר – עבר, הווה ועתיד. מיקום: מערב הנגב – עוטף עזה

ניפגש באחת מערי הדרום, לשיחה על היעדים והאתגרים של העיירות במערב הנגב. לאחר מכן נצא בהסעה לאחד מקיבוצי העוטף ולראות מקרוב את סיפורו, נעצור לשיחה עם מנהלת תקומה ונשמע על מלאכת שיקום העוטף, נסיים ביער רעים, לאתר ההתייחדות עם קרבנות המסיבה.

 

יום שלישי למסע – מכאן הלאה. מיקום: גוש דן

ביום האחרון למסע נבקש להביט הלאה – לאן הולכת החברה הישראלית? האם מסתפקים בברית הגורל ומבססים אותה, או שדווקא נרתמים לעסוק בייעוד המשותף ומנסים להרחיבו ככל האפשר. ניפגש עם יוזמות שנולדו בעקבות המלחמה ועם אנשים שמלחמה זו שינתה את תפיסת עולמם.

 

להרשמה למסע – לחצו כאן